SI-eCommerce z pierwszą autoryzacją sprzedażową hybris w regionie CEE

SI-eCommerce jest pierwszą firmą w Europie Centralnej i Wschodniej, która otrzymała autoryzację sprzedażową hybris w ramach SAP, czyli CEC for Commerce Sell Authorization na platformie Partner Edge.

Kluczem do sukcesu każdej firmy jest spójna komunikacja z klientami oraz skuteczna i stale wzrastająca wartość sprzedaży - mówi Sebastian Herod, prezes Zarządu SI-eCommerce. – Dzisiejszy rynek wymaga od przedsiębiorców odnajdywania się w stale zmieniających się warunkach i wyzwań stawianych przez wszechobecną konkurencję. Platforma hybris to odpowiedź technologii na tę sytuację – dodaje. 

Proces autoryzacji hybris poprzedzony został intensywnymi przygotowaniami zarówno ze strony działu sprzedaży, jak i wsparcia. Szkolenia przygotowujące odbyły się w formule on-line oraz pracy z doświadczonymi konsultantami hybris. Całość procesu została zwieńczona stosownymi egzaminami i firma SI-eCommerce – jako pierwsza w regionie CEE – ukończyła proces autoryzacyjny.

Autoryzacja sprzedażowa jest gwarancją posiadania wysokich kompetencji sprzedażowych hybris, ale również niezbędnym wymogiem formalnym dla partnerów, którzy chcą bezpośrednio odsprzedawać licencje SAP/hybris do swoich klientów. – Bardzo cieszymy się, że to właśnie partner z Polski – jako pierwszy – z powodzeniem przeszedł nową ścieżkę autoryzacyjną, która powstała po przyłączeniu firmy hybris do SAP – podkreśla Jerzy Grandys, CEE Senior Channel Recruiter z SAP Polska Sp. z o.o.

Wdrożenie platformy hybris wspiera podążanie za najnowszymi trendami, pozwalając na skuteczną adaptację firmy do warunków dynamicznie zmieniającego się rynku. Realizacja strategii "jednego źródła danych" umożliwia uzyskanie zintegrowanego środowiska informatycznego, wspierającego obsługę klientów we wszystkich kanałach sprzedaży (on-line, mobile, sklepach stacjonarnych, mediach społecznościowych, itp.).

Rozwiązanie hybris Marketing umożliwia natomiast zbieranie i przetwarzanie informacji o działaniach i zamierzeniach klientów w czasie rzeczywistym, dostarczając spersonalizowanych dla danego klienta ofert i promocji. Wbudowana integracja hybris Marketing z oprogramowaniem SAP pozwala szybko włączyć ten produkt w istniejące środowisko informatyczne. System posiada otwartą architekturę, zgodną z obowiązującymi światowymi standardami.

Kluczowe zalety platformy hybris:

  • pełne wsparcie modelu omni-channel: hybris wspiera i prowadzi klienta w podróży zakupowej przez urządzenia stacjonarne, mobline, sklepy, Contact-Center, itp.,
  • dostarczanie rozwiązań B2B oraz B2C,
  • wsparcie wielonarodowości – istniejące rozwiązania mogą być szybko i łatwo przeniesione na inne kraje,
  • jednolita ścieżka zakupu na wszystkich urządzeniach dzięki technologii „Responsive UI”.

SI-eCommerce specjalizuje się we wdrożeniach platformy hybris zarówno na rynku krajowym, jak i globalnym. W połączeniu z SI-Consulting, wyspecjalizowanym w SAP ERP oraz SAP CRM, dostarcza w pełni zintegrowane środowisko korporacyjne oparte o produkty SAP i hybris. Więcej informacji: www.si-ecommerce.pl

SI-eCommerce z pierwszą autoryzacją sprzedażową hybris w regionie CEE