Interesuje Cię nasza oferta?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SI-Consulting Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), ul. Ślężna 118, zwana dalej „Spółką”, która przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu odpowiedzi na zadane za pomocą formularza zapytanie. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm) przysługuje Pani/Panu prawo wglądu do treści swych danych oraz ich poprawiania lub żądania usunięcia.
  • oferta serwis sap banner


SAP CRM

131580328

Skuteczność sprzedaży i forma komunikacji z klientem to klucz do sukcesu każdej firmy. 

Oferowany przez SI-Consulting system SAP CRM wspomaga analizę , planowanie i przeprowadzanie operacji sprzedażowych. Ułatwia identyfikację źródeł dochodu oraz wdrażanie nowych metod zwiększających produktywność. 
SAP CRM to także Centrum Obsługi Klientów – narzędzie usprawniające i standaryzujące procesy komunikacji biznesowej.
 
Dysponujemy zespołem certyfikowanych konsultantów SAP CRM posiadających doświadczenia wdrożeniowe z pełnego zakresu rozwiązania SAP CRM. 
 
SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) zawiera funkcje które wspierają kluczowe procesy biznesowe w następujących obszarach:
 
Marketing – analiza, planowanie, rozwój i wykonanie aktywności marketingowych poprzez wszystkie punkty interakcji z klientem. Platforma wspiera podjecie decyzji biznesowych i realizację kompleksowych procesów marketingowych
 
Sprzedaż – koncentracja na aktywnościach, które wspierają nawiązanie, wzrost i utrzymanie relacji z klientem poprzez funkcjonalności planowania i prognozowania sprzedaży, zarządzania regionami sprzedaży, zarządzania partnerami biznesowymi, zarządzanie kontaktami handlowymi, zarządzanie szansami, zarządzanie ofertami, zarządzanie zleceniami, konfigurację produktów, ustalanie cen, fakturowanie i zarządzanie kontraktami.
 
Serwis – redukcja kosztów serwisowych przy wzroście satysfakcji klienta poprzez wsparcie sprzedaży i marketingu dla serwisu, zarządzania kontraktami serwisowymi, zarządzanie zgłoszeniami, serwis i wsparcie klienta, zwroty i naprawy, zarządzanie zasobami i pracą w terenie, zarządzanie gwarancjami i reklamacjami, instalacje i konserwacje, logistyka i finanse części zamiennych, analiza pracy serwisu.
 
Zarządzanie kanałem partnerów – wzrost zyskowności i lojalności pośredniego kanału poprzez zarządzania relacjami z parterami i wzmocnienie sprzedaży pośredniej poprzez: zarządzanie partnerami biznesowymi, marketing w ramach sprzedaży pośredniej, zarządzanie sprzedażą pośrednią, zarządzanie zleceniami dystrybutorów i pośredników, obsługa serwisowa w ramach sprzedaży pośredniej oraz analizy.
 
Interaction center – maksymalizacja lojalności klienta, redukcja kosztów i wzrost przychodów poprzez przekształcenie interaction center w strategiczny kanał dla marketingu, sprzedaży i serwisu. Wspierane są aktywności takie jak telemarketing, telesprzedaż, serwis klienta i zarządzanie interaction center.
 
Kanał internetowy – wzrost sprzedaży i redukcja kosztów transakcji poprzez przekształcenie Internetu w wartościowy kanał dot. sprzedaży, marketingu i serwisu dla biznesu i konsumentów.
 
Zarządzanie ofertowaniem w czasie rzeczywistym – zaawansowane narzędzie do optymalizacji podejmowania decyzji poprzez wszystkie kanały komunikacji z klientem, umożliwia wybór najlepszego działania aby polepszyć relacje z klientem i zmaksymalizować wartość klienta.
 
Zarządzanie promocją handlową – umożliwia klientom i managerom poprawę, kontrolę i przejrzystość całego procesu promocji handlowej. Kompleksowe rozwiązanie umożliwia managerom dokładne planowanie, maksymalizacje zysku i zwiększa świadomość marki.



« powrót