Klient w centrum Twojej uwagi – cykl webinariów

Każde przedsiębiorstwo – również Twoje – oferuje swoim klientom jakieś doświadczenia. Mogą one mieć charakter pozytywny, negatywny bądź obojętny. Część z nich będzie tworzona świadomie poprzez określone działania sprzedażowe czy marketingowe, a część nie. Doświadczenie klienta (Customer Experience, CX) stanowi sumę wszystkich doświadczeń tj. emocji i przeżyć klienta, jakie wiążą się z daną marką, produktem lub firmą i jej aktywnościami. Żeby uzyskać stabilną i pozytywną relację z klientem, skutkującą długofalową współpracą, koniecznym staje się sprawne zarządzanie doświadczeniami klientów (Customer Experience Management) w sposób odróżniający Twoją organizację od konkurencji. Trzeba być bliżej klienta, wiedzieć o nim więcej, odgadnąć jego potrzeby, udowodnić, że relacja z nim jest dla nas ważna, cenna i unikalna.

Budowaniu i rozwijaniu tej bliskiej i unikalnej relacji z klientem na każdym etapie jego kontaktu z Twoją firmą, marką, produktem czy usługą poświęcony jest nasz cykl webinariów „Klient w centrum Twojej uwagi”. Zapraszamy na sesję pod tytułem „Uczyń proces sprzedaży takim, jakiego chcą klienci”, podczas której opowiemy o tym, jak:

  • kompleksowo zarządzać sprzedażą w bezpośrednim kontakcie z klientem
  • aktywizować działania handlowców
  • współtworzyć potrzeby klienta, budując optymalną ofertę handlową przy wsparciu rozwiązań informatycznych w obliczu ekonomii doświadczeń (Experience Economy).     


Webinar odbędzie się 26.02 o godz. 10.00. Aby się zarejestrować, kliknij >> tutaj << 

Zapisy na kolejne sesje zostaną uruchomione niebawem, o czym poinformujemy za pośrednictwem naszej strony Internetowej oraz portalu LinkedIn.

Już dziś zarezerwuj terminy:

  • 18.03.2020
  • 22.04.2020
  • 20.05.2020
  • 17.06.2020