Świat zmienia się na naszych oczach, a roboty zaczynają wykonywać pracę ludzi - to nie jest już futurystyczna wizja, a otaczająca nas codzienność... Postępem technologicznym zapewniamy sobie przewagę konkurencyjną, ale gdzie w tym cyfrowym świecie jest miejsce dla człowieka? Klienta, pracownika, lidera?

Konferencja Człowiek 4.0 była kolejną odsłoną SI-Customer Day, czyli dorocznego wydarzenia organizowanego przez SI-Consulting. W roku Stanisława Lema chcieliśmy przypomnieć, że technologia istnieje po to, by służyć człowiekowi.
W trakcie konferencji zapytaliśmy Grzegorza Dzika o kilka kwestii związanych z rozwojem technologii. Jeśli jesteście ciekawi, jak Prezes Grupy Impel odpowiedział na pytania:
- W jaki sposób technologia pomaga nam być ludźmi?
- W jaki sposób postęp technologiczny przyczynia się do ogólnego rozwoju człowieka?
- Jak technologia wspiera relacje przedsiębiorstwa i jego klientów?
- Jak tworzyć technologię, która uwalnia nasz potencjał?
to koniecznie zobaczcie całość niepublikowanego wcześniej wywiadu - naprawdę warto!