To system wspomagający analizę, planowanie i przeprowadzanie operacji sprzedażowych, ułatwia identyfikację źródeł dochodu oraz wdrażanie nowych metod zwiększających produktywność.
SAP CRM to także Centrum Obsługi Klientów – narzędzie usprawniające i standaryzujące procesy komunikacji biznesowej.
Dysponujemy zespołem certyfikowanych konsultantów SAP CRM posiadających doświadczenia wdrożeniowe z pełnego zakresu rozwiązania SAP CRM.
Obszary wspierane przez SAP CRM
SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) zawiera funkcje które wspierają kluczowe procesy biznesowe w następujących obszarach:
Marketing
Wspomaga analizę, planowanie, rozwój i wykonanie aktywności marketingowych poprzez wszystkie punkty interakcji z klientem. Jednocześnie platforma wspiera podejmowanie decyzji biznesowych i realizację kompleksowych procesów marketingowych.
Sprzedaż
Narzędzie koncentruje się na aktywnościach, które wspierają nawiązanie, wzrost i utrzymanie relacji z klientem poprzez funkcjonalności planowania i prognozowania sprzedaży, zarządzania regionami sprzedaży, zarządzania partnerami biznesowymi, zarządzanie kontaktami handlowymi, zarządzanie szansami, zarządzanie ofertami, zarządzanie zleceniami, konfigurację produktów, ustalanie cen, fakturowanie i zarządzanie kontraktami.
Serwis
Narzędzie do redukcji kosztów serwisowych przy wzroście satysfakcji klienta poprzez wsparcie sprzedaży i marketingu dla serwisu, zarządzania kontraktami serwisowymi, zarządzanie zgłoszeniami, serwis i wsparcie klienta, zwroty i naprawy, zarządzanie zasobami i pracą w terenie, zarządzanie gwarancjami i reklamacjami, instalacje i konserwacje, logistyka i finanse części zamiennych, analiza pracy serwisu.
Zarządzanie kanałem partnerów
Wspomaga wzrost zyskowności i lojalności pośredniego kanału poprzez zarządzania relacjami z partnerami i wzmocnienie sprzedaży pośredniej poprzez zarządzanie partnerami biznesowymi, marketing w ramach sprzedaży pośredniej, zarządzanie sprzedażą pośrednią, zarządzanie zleceniami dystrybutorów i pośredników, a także obsługę serwisową w ramach sprzedaży pośredniej oraz analizy.
Interaction center
Służy do maksymalizacji lojalności klienta, redukcji kosztów i wzrostu przychodów poprzez przekształcenie interaction center w strategiczny kanał dla marketingu, sprzedaży i serwisu. Wspierane są aktywności takie jak telemarketing, telesprzedaż, serwis klienta i zarządzanie interaction center.
Kanał internetowy
Wpływa na wzrost sprzedaży i redukcję kosztów transakcji poprzez przekształcenie Internetu w wartościowy kanał dot. sprzedaży, marketingu i serwisu dla biznesu i konsumentów.
Zarządzanie ofertowaniem w czasie rzeczywistym
Zaawansowane narzędzie do optymalizacji podejmowania decyzji poprzez wszystkie kanały komunikacji z klientem, umożliwia wybór najlepszego działania aby polepszyć relacje z klientem i zmaksymalizować wartość klienta.
Zarządzanie promocją handlową
Umożliwia klientom i managerom poprawę, kontrolę i przejrzystość całego procesu promocji handlowej. Kompleksowe rozwiązanie umożliwia managerom dokładne planowanie, maksymalizacje zysku i zwiększa świadomość marki.