Oprogramowanie SI-POS umożliwia obsługę procesu sprzedaży detalicznej bezpośrednio w systemie SAP. Rozwiązanie opiera się na standardowych dokumentach sprzedaży w systemie SAP, z wykorzystaniem interfejsu zbudowanego na SAP Fiori. Narzędzie korzysta z istniejących w systemie SAP mechanizmów dotyczących sprzedaży, w tym kontroli dostępności i rabatów.
Zakres rozwiązania:
- konfiguracja systemu pozwalająca na wygenerowanie obiegu dokumentów będącego źródłem danych dla wydruku paragonu fiskalnego
- informacja wyjściowa i program drukujący odpowiedzialny za komunikację z drukarkami fiskalnymi (połączenia sieciowe)
- front-end w postaci aplikacji Fiori umożliwiający rejestrowanie sprzedaży równolegle na wielu stanowiskach (obsługa urządzeń mobilnych)
SI-POS obsługuje zarówno klientów jednorazowych, jak i powracających, mających założoną kartotekę w systemie SAP. Wyszukiwarki pozwalają na wygodne znajdowanie klientów istniejących w systemie, w celu realizacji sprzedaży.
Wyszukiwarka pozycji pozwala na wygodne znajdowanie artykułów do sprzedaży, zarówno przez wpisanie nazwy, indeksu materiałowego, czy kodu EAN (wejście gotowe na wprowadzanie przy pomocy czytników kodów kreskowych).
W ramach jednego zamówienia, możliwe jest zarówno agregowanie pozycji o tym samym indeksie, jak i rejestrowanie ich osobno, bez konieczności zmian konfiguracyjnych.
Rozwiązanie SI-POS składa się zarówno z aplikacji Fiori, służącej bezpośrednio do realizacji procesu od strony stanowiska POS, jak i dodatkowo:
- zestawu narzędzi konfiguracyjnych
- modułu komunikacji z drukarkami fiskalnymi
SI-POS pozwala na:
· realizację sprzedaży z rozróżnieniem:
- rodzaju dokumentu drukowanego (paragon/faktura)
- typu sprzedaży
- rodzaju klienta (jednorazowy, założony w systemie)
- etapu finalizacji (czy proces ma się skończyć paragonem/fakturą, czy też na etapie dokumentu WZ - zlecenie otwarte)
- rodzaju płatności (gotówka/karta/inne - w przypadku klientów założonych w systemie)
- kontynuację sprzedaży w ramach zleceń otwartych
- tworzenie partnerów biznesowych w systemie, w przypadku klientów powracających
- wydruk dokumentu sprzedaży na drukarce fiskalnej, obsługującej komunikację sieciową przez WebSocket
W ramach narzędzi konfiguracyjnych możliwe jest:
- zdefiniowanie podstawowych parametrów obsługiwanych dokumentów (typ dokumentu, skład sprzedaży, biuro sprzedaży itd.)
- zdefiniowanie wzorcowych partnerów, używanych jako szablon przy zakładaniu partnerów biznesowych
- wskazanie partnerów do obsługi klientów jednorazowych
- powiązanie użytkownika z drukarką fiskalną