Upgrade systemu SAP w Randstad Sp. z o.o.

    • istock 000013735386large
Pełnym sukcesem zakończył się projekt upgrade systemu SAP ERP w agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad Sp. z o.o.
 
Przedsięwzięciem objęto obszar technologiczny systemu oraz moduły: HR (kadry, płace, czas pracy), sprzedaż i dystrybucja, finanse, środki trwałe, controlling oraz analiza zyskowności. Upgrade zrealizowany został przez firmę Gavdi Polska (prime contractor) wspólnie z SI-Consulting.
 
Spółka Randstad korzystała z systemu SAP w wersji ERP 5.0, który funkcjonował w firmie pięć lat. Celem prowadzonego przedsięwzięcia był upgrade systemu do wersji ERP 6.0 wraz z pakietem aktualizacji Enhacement Pack 4. Umożliwi to spółce Randstad korzystanie z najnowszej wersji oprogramowania wspieranej przez firmę SAP. Wdrożenie dodatku Enhacement Pack otwiera również przed firmą Randstad potencjalne możliwości rozwoju funkcjonalnego systemu. 
 
Konsultanci SI-Consulting w ramach projektu odpowiedzialni byli za obszary sprzedaży i dystrybucji, finansów, środków trwałych, controlling oraz analizę zyskowności a w szczególności dostosowanie programów ABAP do nowej wersji systemu w zakresie tych właśnie modułów. Konsultanci GAVDI Polska odpowiedzialni byli za realizację upgradu w obszarze Basis oraz Zarządzania Kadrami (HR).
 
Prace prowadzone były od kwietnia do lipca b.r. Pracownicy Randstad pracują już na nowej wersji systemu SAP