8. SI-Customer Day za nami!

    • si cons konf 28
    • si cons konf 50
    • si cons konf 58
    • si cons konf 26
    • si cons konf 80
    • si cons konf 81
    • si cons konf 8
    • si cons konf 95
    • si cons konf 102
    • si cons konf 116
    • si cons konf 103
    • si cons konf 1
    • si cons konf 33
    • si cons konf 129
    • si cons konf 110
    • si cons konf 125
    • si cons konf 13
    • si cons konf 51
    • si cons konf 25
    • si cons konf 24
  • Poprzednie
  • Następne

29-go listopada, we wrocławskim hotelu Haston City odbyła się ósma edycja SI-Customer Day. Jest to najważniejszy, coroczny event skierowany do szerokiego grona klientów i partnerów biznesowych. Motywem przewodnim tegorocznej imprezy był Teatr Innowacji i Technologii.

Część konferencyjna podzielona została na dwa akty. Po krótkim wprowadzeniu przez konferansjera, zebranych gości przywitał Paweł Rytelewski, Prezes Zarządu SI-Consulting. Rozpoczęła się część merytoryczna. Jako pierwszy na scenie pojawił się Paweł Wala, Wiceprezes Zarządu SI-Consulting. Swoją prezentacją o tajemniczym tytule „Kryptorewolucja” wprowadził zebranych gości w skomplikowaną tematykę technologii blockchain, szyfrowania danych oraz nowych możliwości, jakie już dziś można zastosować w biznesie.

Tuż po prezentacji głos ponownie zabrał Prezes Paweł Rytelewski, zapowiadając debatę, w której zaproszeni paneliści opowiadali o możliwościach zastosowania technologii blockchain w praktyce. W rozmowie wzięli udział dr Paweł Pudłowski – Przewodniczący Sejmowej Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii, Paweł Cygan – Dyrektor Zarządzający/Członek Zarządu, KIRCHHOFF Polska, Bogusław Kobic – Prezes Zarządu PCC IT, Paweł Wala – Wiceprezes Zarządu SI-Consulting oraz Paweł Rytelewski jako moderator dyskusji.

Pierwszą część konferencji zakończyła prezentacja na temat nowych przepisów związanych z ochroną danych osobowych oraz oprogramowania wspierającego biznes w tym zakresie. „Jak obowiązek przekuć w korzyść – wyzwanie RODO” to tytuł wystąpienia Anny Chrobot oraz Mateusza Borkiewicza z Kancelarii Olesiński i Wspólnicy, do których dołączył Paweł Wala, opisując funkcjonalności aplikacji przygotowywanej przez SI-Consulting.

Po krótkiej przerwie przyszedł czas na drugi akt konferencji. Rozpoczął się od prezentacji na temat beaconów, śledzenia klienta, map ciepła i dopasowywania komunikatów sprzedażowych pod kątem obecności klienta w różnych miejscach, m.in. w przestrzeni komercyjne. Te zagadnienia przedstawili gościom Katarzyna Kowolik, konsultant platformy Hybris w SI-eCommerce oraz Maciej Kląskała - Dyrektor Działu Projektowania i Rozwoju Systemów Biznesowych w SI-Consulting.

Po prezentacji odbyła się debata pt. „Gdzie jest klient… Jak go znaleźć?”. Goście rozmawiali na temat praktycznego zastosowania technologii beacon w e-commerce, przedstawiając swoje doświadczenia oraz perspektywy rozwoju tej technologii w najbliższym czasie. Moderatorem rozmowy był Sebastian Herod, Prezes Zarządu SI-eCommerce, zaś wśród panelistów znaleźli się Jarosław Pijanowski – Wiceprezes Zarządu INEA SA, Norbert Franke – Dyrektor Commerce w firmie Reckitt Benckiser, Katarzyna Kowolik - konsultant platformy Hybris w SI-eCommerce oraz Piotr Olejak – twórca systemu edbox wifi, platformy guardberg.com, prezes Sinventum sp z o.o.

Część konferencyjną zakończyła prezentacja na temat sztucznej inteligencji. Poprowadził ją Wojciech Ciesielski, Konsultant SAP ABAP w SI-Consulting. Podczas swojego wystąpienia opowiedział o aplikacjach pozwalających na efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi w oparciu o szereg czynników, przedstawiając zalety rozwiązań opartych o oprogramowanie SAP.

Po zakończeniu części konferencyjnej goście udali się na uroczystą kolację. Po niej zaś zaplanowany był występ gwiazdy wieczoru – Wrocławskiego Teatru Komedia. Brawurowo odegranym spektaklem „Psychoterapia, czyli sex w życiu człowieka” wywoływali salwy śmiechu na widowni. Zostali nagrodzeni gromkimi brawami co pozwala twierdzić, że zaangażowanie ich w trakcie SI-Customer Day było strzałem w dziesiątkę. Po zakończeniu występu zebrani goście kontynuowali rozmowy kuluarowe, zaś impreza taneczna do późnych godzin nocnych gwarantowała świetny nastrój i klimat sprzyjający dobrej zabawie. Dziękujemy naszym gościom za liczne przybycie i mamy nadzieję, że ten wieczór na długo pozostanie w ich pamięci. Do zobaczenia za rok!