Interesuje Cię nasza oferta?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SI-Consulting Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), ul. Ślężna 118, zwana dalej „Spółką”, która przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu odpowiedzi na zadane za pomocą formularza zapytanie. Całkowita treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem:
Klauzula dotycząca bezpośredniego pozyskiwania danych osobowych (zgłoszenie/zapytanie).
Znajdują się tam szczegółowo opisane kategorie, cel, okres, przysługujące prawa oraz niezbędne dane kontaktowe, dotyczące przetwarzanych danych osobowych.
  • oferta serwis sap banner


SI-Consulting tworzy oprogramowanie pod konkretne wymagania projektowe lub procesowe Klienta. Dzięki temu otrzymuje on finalnie dokładnie takie rozwiązanie, jakiego oczekiwał, bez ograniczeń co do technologii, funkcjonalności i integracji z innymi systemami. Aplikacje oparte o unikatowe specyfikacje automatyzują dotychczasową pracę i zadania wykonywane w poszczególnych procesach. Dostarczane rozwiązania pisane są zarówno pod urządzenia mobilne, pracę w terenie, jak i na komputery stacjonarne, zapewniając przy tym sprawną integrację danych z różnych źródeł i baz danych do nowej aplikacji.

SI-Consulting w procesie przygotowania nowego oprogramowania opracowuje kompleksowy i szybki proces oceny wykonalności, koncepcji i analizy przedwdrożeniowej, utworzenia aplikacji, wsparcia po starcie i utrzymania w długim okresie czasu. Usługa może być dostarczona w dowolnym modelu - OnPremise, SaaS, lub custom.

Doświadczenie SI-Consulting w przygotowaniu aplikacji dla firm działających w wielu sektorach rynku pozwala dziś na dostarczenie gotowych i sprawdzonych aplikacji i koncepcji usprawniających procesy w zakresie:

  • inwentaryzacji majątku,
  • zarządzania i planowania zasobów,
  • automatyzacji sił sprzedaży (SFA),
  • audytowania procesów,
  • badania klientów i oceny jakości,
  • elektronicznych obiegów dokumentów,
  • rozliczania działalności gospodarczych,
  • wsparcia programów lojalnościowych,
  • monitoringu i nadzorowania obiektów i osób w ruchu,
  • akt osobowych,
  • windykacji należności,
  • rejestru faktur,
  • eKancelarii,
  • i wielu innych.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami!




« powrót