Interesuje Cię nasza oferta?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SI-Consulting Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), ul. Ślężna 118, zwana dalej „Spółką”, która przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu odpowiedzi na zadane za pomocą formularza zapytanie. Całkowita treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem:
Klauzula dotycząca bezpośredniego pozyskiwania danych osobowych (zgłoszenie/zapytanie).
Znajdują się tam szczegółowo opisane kategorie, cel, okres, przysługujące prawa oraz niezbędne dane kontaktowe, dotyczące przetwarzanych danych osobowych.
  • oferta serwis sap banner


SAP Cloud for Customer (C4C)

Współczesna sprzedaż jest procesem bardziej skomplikowanym niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego też istotna jest perfekcyjna znajomość klientów, ich branży, wyzwań i potrzeb.

SAP Cloud for Customer (C4C) to innowacyjny system typu CRM dostępny w chmurze, który wspiera:  

  • usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi,
  • budowanie przewagi konkurencyjnej i długofalowej relacji z klientem,
  • elastyczne, wydajne i łatwe korzystanie z systemów klasy CRM.

Rozwiązanie SAP Cloud for Customer:

  • łączy w sobie możliwości angażowania klientów poprzez dowolne kanały kontaktu – telefonicznie, mailowo, w punkcie sprzedaży, czy nawet przez portale społecznościowe jak Facebook czy Twitter,
  • wykorzystuje możliwości przetwarzania danych w czasie rzeczywistym w oparciu o platformę SAP HANA,
  • wykorzystuje przyjazność i prostotę użytkowania i bogatą funkcjonalność w chmurze, połączoną z naturalnymi możliwościami integracji z rozwiązaniami SAP, wdrożonymi w tradycyjnym modelu on-premise, czyli na serwerach firmy,
  • obejmuje kilka zintegrowanych obszarów, które wspomagają sprzedaż i obsługę klientów, wybrane procesy w obszarze marketingu, analitykę sprzedaży, a także umożliwiają monitorowanie i analizę interakcji w nowych mediach.

Rys. 1 Widok strony głównej – kokpitu pracownika. Zarazem jest to też widok aplikacji Customer Insight, dostępnej na tablety i smartfony.

Rys. 2 Widok z podstawowego menu systemu. Otwarta zakładka (z lewej) – POWIADOMIENIA

SAP Cloud for Customer, zaprojektowany z myślą o specjalistach odpowiedzialnych m.in. za sprzedaż i obsługę klientów, oferuje cztery obszary funkcjonalne:

Zakres wdrożenia SAP Cloud for Customer może być swobodnie dostosowywany do potrzeb firmy. Ponadto rozwiązanie można integrować z systemami dostępnymi w modelu tradycyjnym (np. SAP ERP, SAP CRM) lub w chmurze od alternatywnego dostawcy.

Obszary funkcjonalne:

  • SAP Cloud for Sales

Aby sprostać współczesnym wyzwaniom, działy handlowe wyposażają siły sprzedaży w rozwiązanie SAP Cloud for Sales stworzone z myślą o: 1. kompleksowym zarządzaniu, od którego zależy wzrost przychodów w organizacji oraz 2. maksymalizacji wydajności poprzez:

  • ulepszone procesy sprzedaży i kompleksowy wgląd w to, co dzieje się u klienta, by efektywnie alokować zasoby sprzedaży,
  • umożliwienie pracy zespołowej, zapewnienie krótszego cyklu sprzedaży i przewidywalności przychodów,
  • wyposażanie sprzedawców w narzędzia, których chcą używać, ponieważ pomagają im skuteczniej sprzedawać,
  • pracę w czasie rzeczywistym zapewniającą lepszą obsługę większej liczby klientów i zamówień przy jednoczesnym utrzymaniu w kosztów w ryzach
  • proaktywna interakcja z klientami i dostarczanie właściwych komunikatów na każdym etapie procesu zakupowego.

SAP Cloud for Sales, pełniąc funkcje SFA (Sales Force Automation) umożliwia automatyzację najważniejszych zadań sprzedażowych, m.in. zarządzanie kontaktami i relacjami z klientami, itd. Do tego oferuje grupowanie klientów według wspólnych cech (np. wartości zakupów i kategorii zamówionych produktów) oraz rozbudowaną analitykę predykcyjną. Dzięki temu sprzedawcy z wyprzedzeniem mogą identyfikować zachowania i potrzeby potencjalnych klientów oraz wykorzystać wszystkie zasoby, które są niezbędne do natychmiastowego generowania ofert i sfinalizowania transakcji. Równie pomocna jest „mapa liderów opinii”. Funkcja ta umożliwia prostą lokalizację osób wpływających na decyzje zakupowe innych klientów.

Rys. 3 Wyszukiwanie szans sprzedaży i zaawansowane filtrowanie.

Rys. 4 Otwarty widok szansy sprzedaży. Po prawej dodatkowo widok „półki”, czyli miejsca, w którym można znaleźć wszystkie oflagowane i ulubione obiekty użytkownika.

Twoi sprzedawcy będą skuteczniejsi na etapie domykania transakcji, wiedzą bowiem, z kim i kiedy najlepiej się kontaktować. Mogą ponadto korzystać ze specjalnych filtrów, wyławiających najbardziej obiecujących klientów. Komfort pracy podnosi również interfejs, który w przejrzysty sposób wizualizuje możliwości sprzedażowe. SAP Cloud for Sales zapewnia integrację z programami Microsoft Outlook, Google Apps, Lotus Notes, a nawet edytorami notatek, takimi jak Evernote co pozwala uniknąć podwójnego wprowadzania informacji o klientach oraz umożliwia automatyczną synchronizację danych.

  • SAP Cloud for Service

Rozwiązanie SAP Cloud for Service umożliwia mulikanałowy kontakt klienta z firmą - telefonicznie, poprzez email czy portale społecznościowe. System analizuje otrzymywane informacje i identyfikuje nasycenie emocjonalne wysłanych przez klienta treści. Ponadto umożliwia stworzenie ticketa serwisowego na podstawie wpisu użytkownika mediów społecznościowych i natychmiastową reakcję. Dodatkowo pozwala tworzyć szczegółowe profile klientów poprzez dodawanie informacji lub zdjęć, tak aby usługa posprzedażna czy serwisowa przebiegała w płynny i zaplanowany sposób. Aplikacja umożliwia zamieszczanie dodatkowych praktycznych informacji, dzielenie się najlepszymi praktykami i zasięganie porad na czacie.

  • SAP Social Media Analytics
  • SAP Cloud for Social Engagement

Oba rozwiązania umożliwiają nie tylko komunikację z innymi pracownikami, ale też m.in. monitorowanie i dodawanie postów w serwisach społecznościowych, jak Facebook lub Twitter. Tego typu funkcje są coraz bardziej przydatne ze względu na zmianę zwyczajów zakupowych konsumentów. Prawie 80 proc. klientów przeznacza ponad połowę swojego czasu na zakupy, szukając w sieci dodatkowych informacji o produktach lub usługach. Jeśli natrafiają na negatywne opinie, często zmieniają decyzje, które wcześniej wydawały się już przesądzone. Ryzyko odejścia klientów można redukować, monitorując i reagując na komentarze internautów w czasie rzeczywistym.

SAP Social Media Analytics oraz SAP Cloud for Social Engagement mogą również zwiększyć szanse na działania typu cross-sell i up-sell poprzez odpowiedni kontakt firmy z klientami w odpowiedzi na ich zaangażowanie na profilach firmowych w mediach społecznościowych.

SAP Cloud for Customer jest wyposażony w pełen zakres funkcji mobilnych. Użytkownik ma zapewniony dostęp do aplikacji zarówno z komputera stacjonarnego, jak i z większości urządzeń mobilnych (opartych o systemy Android, iOS oraz BlackBerry) w trybie on-line i off-line. SAP Cloud for Customer wykorzystuje technologię HTML5, która bezproblemowo dostosuje interfejs C4C do rozmiarów ekranu urządzenia!

Atutem SAP Cloud for Customer jest ponadto relatywnie krótki czas wdrożenia oraz elastyczność. Rozwiązanie może być udostępnione w formie usługi w ciągu niespełna kilku tygodni. Można je wdrożyć jako chmurę działająca samodzielnie lub w modelu hybrydowym, zintegrowanym z systemami „on-premise”, np. SAP ERP, SAP CRM czy analitycznymi, a także z rozwiązaniami w chmurze innych dostawców. Dzięki temu dotychczasowe zasoby informatyczne firmy mogą być w pełni wykorzystywane i na bieżąco dostosowywane do zmieniających się priorytetów.

Rozwiązanie SAP Cloud for Customer zaspokaja specyficzne potrzeby klientów, ponieważ zapewnia funkcje dopasowane do danej branży: nowoczesnych technologii, usługowej, branż związanych z przemysłem, ubezpieczeniami, energetyką, użytecznością publiczną, bankowością i wielu innych.

Zaletą SAP Cloud for Customer jest możliwość personalizowania interfejsu poprzez określenie najbardziej przydatnych lub najczęściej wykorzystywanych funkcjonalności, np. narzędzia do wykonywania symulacji przychodów „co-jeśli” i analiz predykcyjnych, funkcje do generowania i przesyłania raportów w formie plików PDF do wybranych pracowników lub informacje o środkach dostępnych na kampanie marketingowe.

Zachęcamy do kontaktu, z przyjemnością udzielimy dalszych informacji i odpowiemy na Państwa pytania.

Źródło: www.sap.com/poland/index.epx | www.sap.com/CloudForSales




« powrót