Interesuje Cię nasza oferta?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SI-Consulting Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), ul. Ślężna 118, zwana dalej „Spółką”, która przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu odpowiedzi na zadane za pomocą formularza zapytanie. Całkowita treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem:
Klauzula dotycząca bezpośredniego pozyskiwania danych osobowych (zgłoszenie/zapytanie).
Znajdują się tam szczegółowo opisane kategorie, cel, okres, przysługujące prawa oraz niezbędne dane kontaktowe, dotyczące przetwarzanych danych osobowych.
  • oferta serwis sap banner


SAP CRM - Kanał Internetowy

SAP CRM dostarcza aplikacje webowe, które umożliwiają efektywne wykorzystanie kanału Internetowego na potrzeby sprzedaży, marketingu oraz serwisu redukując koszty transakcyjne i komunikacji telefonicznej. Dzięki wdrożeniu SAP CRM klienci uzyskają dostęp do narzędzi samoobsługi klienta. 
 
SAP CRM umożliwia kompleksowe wykorzystanie kanału internetowego, przede wszystkim w obszarach:
 
E-marketing
  • Wsparcie w generowaniu popytu i utrzymania klienta poprzez kanał Internetowy
  • Spersonalizowany dostęp dla klienta przedstawiający najbardziej istotne dla niego informacje. Sugerowanie dodatkowych zakupów, list najlepiej sprzedających się produktów
  • Dostęp do katalogu produktów wraz możliwością ich wyszukiwania, przeglądania danych szczegółowych, sprawdzania dostępności i tworzenia zamówień. Może zostać wykorzystany przez partnerów do tworzenia ich własnych sklepów Internetowych
  • Wsparcie dla procesu wykonania kampanii marketingowych poprzez wyszukiwanie produktu przez klienta na podstawie ID kampanii
  • Zarządzanie lojalnością klienta – przystąpienie do programu lojalnościowego, zbieranie punktów, wgląd w ich historię

E-commerce
  • Wsparcie sprzedaży internetowej, zarówno B2C (ang. Business-to-Consumer) oraz B2B (ang. Business-to-Business)
  • Konfigurowalne wzorce sklepu Internetowego dla różnych branż
  • Pełen proces sprzedaży online zawierający zapytanie ofertowe, zarządzanie zleceniami, kalkulację cen, kontrakty, aukcje internetowe, sprzedaż interaktywną i sprzedaż przez partnerów
  • Redukcja kosztów poprzez redukcję kosztów jednostkowej transakcji, ograniczenie błędów, potrzeby wsparcie technicznego
E-service
  • Intuicyjny kanał samoobsługi serwisowej
  • Rejestracja produktów, obsługa konta użytkownika
  • Zarządzanie zgłoszeniami w zakresie: zamówienia wizyty serwisowej, rejestracji zgłoszenia wraz ze śledzeniem zgłoszeń, sprawdzeniem statusów,
  • Zarządzanie reklamacjami w zakresie: rejestracji reklamacji oraz zwrotów wraz ze śledzeniem reklamacji, sprawdzaniem statusów
  • Wsparcie klienta poprzez udostępnienia wyszukiwania informacji w oparciu bazę wiedzy (wyszukiwanie wiedzy, FAQ) oraz komunikację przez e-mail oraz chat
Analityka
  • Uzyskanie wglądu w rejestrowane działania w ramach kanału Internetowego oraz analizy celem określenia odpowiednich kroków oraz trendów w zakresie e-biznesu. Śledzić zachowanie klientów i późniejsze wykorzystanie dla działań marketingowych
  • Kontrola i optymalizacja sklepu Internetowego
  • Przeprowadzania analiz w zakresie marketingu, sprzedaży oraz serwisu z punktu widzenia kanału Internetowego
 

Korzyści:

  • Zwiększenie satysfakcji klienta poprzez udostępnienie dostępu do usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
  • Zwiększanie sprzedaży poprzez rozszerzenie rynku o rynek Internetowy, lepszy wgląd w zachowanie sprzedażowe klienta
  • Kierowanie lojalnością i popytem klienta poprzez spersonalizowanie kampanie E marketingowe
  • Wsparcie samoobsługi serwisowej dzięki intuicyjnej aplikacji Internetowej
  • Udostępnienie bazy wiedzy z określonym profilem uprawnień, która może wesprzeć klienta zanim zgłosi problem bądź skorzysta z innych kanałów komunikacji
  • Obniżenie kosztów interakcji z klientem poprzez udostępnienie klientowi narzędzi do samoobsługi, obniżenie ilości telefonów i odciążenie agentów dla problemów prostych, powtarzalnych
  • Zmniejszenie wewnętrznych kosztów pierwszego przetwarzania
 



« powrót