Interesuje Cię nasza oferta?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SI-Consulting Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), ul. Ślężna 118, zwana dalej „Spółką”, która przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu odpowiedzi na zadane za pomocą formularza zapytanie. Całkowita treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem:
Klauzula dotycząca bezpośredniego pozyskiwania danych osobowych (zgłoszenie/zapytanie).
Znajdują się tam szczegółowo opisane kategorie, cel, okres, przysługujące prawa oraz niezbędne dane kontaktowe, dotyczące przetwarzanych danych osobowych.
  • oferta serwis sap banner


SAP CRM - Zarządzanie Kanałem Partnerów

SAP CRM dostarcza kompleksowe narzędzie oparte na sieci Web (oparte na rozwiązaniach portalowych), służące zarządzaniu relacjami z partnerami handlowymi oraz umożliwia tymże partnerom zwiększenie efektywności sprzedaży. Spersonalizowany portal ułatwia właścicielom marek zarządzanie relacjami z partnerami handlowymi oraz usprawnia współpracę z partnerami dystrybucyjnymi (np. dystrybutorami, pośrednikami) z wykorzystaniem wszystkich kanałów wymiany informacji. 
 
Dodatkową zaletą tej aplikacji jest również możliwość nadania dostępu do portalu dystrybutorom i pośrednikom co pozwala im na uzyskanie niezbędnych informacji na temat rynku i co za tym idzie zwiększenie poziomu sprzedaży i usprawnienie współpracy z klientami końcowymi. 
 
Wybrane funkcjonalności systemu SAP CRM wspomagające współpracę z dystrybutorami i pośrednikami w obszarze Channel partner management: 
 
Zarządzanie partnerami biznesowymi
  • zarządzanie współpracą z dystrybutorami i pośrednikami na każdym etapie cyklu życia partnera
  • narzędzia wspomagające pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, planowanie i prognozowanie sprzedaży i dochodów w sieci, segmentacja partnerów umożliwiającą lepsze dopasowanie strategii biznesowych odpowiedzialnych za dotarcie do klienta, zarządzanie odszkodowaniami, zarządzanie poszerzaniem kompetencji partnerów , śledzenie udziału w szkoleniach i zdobywaniu certyfikatów.
Marketing w ramach sprzedaży pośredniej
  • programy motywacyjne dla partnerów mających na celu zwiększenie sprzedaży produktów własnej marki zamiast sprzedaży marek konkurencyjnych.
  • dostarczanie partnerom niezbędnych informacji o rynku, utrzymanie spójnego budowania świadomości marki (branding), zaangażowanie partnerów zewnętrznych do wspólnych kampanii marketingowych, zarządzanie funduszami reklamowymi i motywacyjnymi.
  • narzędzia służące zarządzaniu treścią, katalogami, zabezpieczeniami, kampaniami i potencjalnymi szansami jak również spersonalizowane menu i układ ekranu umożliwiające szybki dostęp do pożądanych danych.
Zarządzanie sprzedażą pośrednią
  • szybki dostęp do wszystkich informacji, narzędzi i porad ekspertów dla pośredników, dystrybutorów i własnych handlowców
  • bieżące śledzenie informacji na temat popytu płynących ze wszystkich kanałów dystrybucji, co pozwala na tworzeni dokładniejszych prognoz 
  • pełny dostęp do wszystkich procesów sprzedażowych w poszczególnych kanałach, zarządzanie bazą klientów i kontaktów, zarządzanie działaniami, zarządzanie szansami sprzedażowymi i rejestracją innych transakcji, graficzne przedstawienie prognoz. 
Zarządzanie zleceniami dystrybutorów i pośredników
  • optymalizacja procesu zamówień partnerów handlowych oraz organizacja współpracy w sprzedaży w ramach organizacji.
  • kompleksowe przedstawienie procesu obsługi zleceń dystrybutorów i pośredników włączając w to zarządzanie ofertami, sprzedaż bezpośrednią, zarządzanie ustalaniem cen i kontraktami, zarządzanie punktami sprzedaży (POS) oraz zapasami.
  • zapewnienie klientom końcowym możliwości zamawiania produktów oraz zapewnienie obsługi serwisowej w obszarze całej sieci dystrybucji i wsparcia
Obsługa serwisowa w ramach sprzedaży pośredniej channel service
  • dzięki zapewnieniu partnerom dostępu do narzędzi i wiedzy zawartej w systemie obsługa serwisowa klientów jest w pełni spójna, a usługi są realizowane zawsze na czas.
  • obejmuje cały zakres procesów obsługi serwisowej partnerów m. in. zarządzanie wiedzą, planowanie zasobów serwisowych, zarządzanie zleceniami serwisowymi, wsparcie on-line dla partnerów, zarządzanie gwarancjami oraz zarządzanie reklamacjami i zwrotami
Analizy w ramach sprzedaży pośredniej
  • szeroki zakres standardowych raportów i zestawień służących określeniu potrzeb partnerów, a także badania wydajności poszczególnych dystrybutorów i pośredników, prognozowanie zapotrzebowania na dystrybutorów w danym regionie, analizy rentowności sprzedaży, narzędzia wspomagająca optymalizację marż partnerów i wiele innych. 
  • dostarczenie dystrybutorom i pośrednikom raportów i zestawień dostosowanych odpowiednio do ich potrzeb i rodzaju prowadzonej przez nich działalności
  • SAP CRM obejmuje również raporty dla partnerów, dystrybutorzy i pośrednicy znajdą tutaj zestawienia i prognozy dostosowane do ich potrzeb i biznesu.
 



« powrót