Interesuje Cię nasza oferta?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SI-Consulting Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), ul. Ślężna 118, zwana dalej „Spółką”, która przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu odpowiedzi na zadane za pomocą formularza zapytanie. Całkowita treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem:
Klauzula dotycząca bezpośredniego pozyskiwania danych osobowych (zgłoszenie/zapytanie).
Znajdują się tam szczegółowo opisane kategorie, cel, okres, przysługujące prawa oraz niezbędne dane kontaktowe, dotyczące przetwarzanych danych osobowych.
  • oferta serwis sap banner


Zarządzanie Ofertowaniem w czasie rzeczywistym

    • 78631116
SAP Real-Time Offer Management to zaawansowana aplikacja analityczna pozwalająca na podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym i co za tym idzie optymalizację wszystkich procesów związanych z podejmowaniem decyzji takich jak np. cross-sell i up-sell , czas podtrzymywania oferty, utrzymaniem poziomu usług i aktywności klienta. Program analizuje wszelkie istotne informacje, w tym również rejestrowane na bieżąco w celu przedstawienia najbardziej odpowiedniego momentu na podjęcia kolejnego działania. SAP Real-Time Offer Management to aplikacja, która udoskonala współpracę z klientami we wszystkich kanałach wymiany informacji.
 

Kluczowe obszary wspomagane przez SAP Real-Time Offer Management i korzyści z nich płynące to :

Zarządzanie procesem ofertowania
 
  • centralne tworzenie i zarządzanie ofertami we wszystkich kanałach interakcji
  • ułatwione określanie celów oferty, zasad kwalifikacja i konieczności podjęcia -kreślonych działań
  • możliwość symulacji i przetestowania skuteczności oferty przed rzeczywistym przedstawieniem jej klientowi i wprowadzeniem do systemu produkcyjnego
  • tworzenie i rozwijanie procesu ofertowania w systemie bez konieczności współpracy z działem IT. 

Podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym

  • podejmowanie w czasie rzeczywistym decyzji dotyczących cross-selling`u i up-selling`u, czasu ważności oferty oraz podjęcia kolejnych działań.
  • analiza wszystkich istotnych informacji na temat klienta, w tym informacji o sesjach(nie wiem jak to przetłumaczyć) i innych czynników takich jak poziom umiejętności agenta CC i wartości oferty mająca na celu podjęcie odpowiednich kroków
  • wykorzystanie zaawansowanych analiz i optymalizacji wykonywanych przez system w połączeniu z decyzjami podejmowanymi przez użytkownika. 

Samouczący się system

  • automatyczne dostosowanie oferty(priorytetów oferty) do zmieniających się trendów rynkowych, gustów klientów i wpływu pór roku na preferencje zakupowe.
  • uczenie się systemu na podstawie każdej interakcji z klientem w celu przywidywania przyszłych potrzeb
  • automatycznie samouczenie się systemu na podstawie podejmowanych decyzji w sprawie ofert o najwyższym priorytecie i największym prawdopodobieństwie akceptacji. 

Analityka w procesie ofertowania

  • wykorzystanie informacji o sposobie przetwarzania oferty, danych o tym, w jakim momencie i jakie działania zostały podjęte do zwiększenie efektywności procesu ofertowania
  • weryfikacja skuteczności agentów w ramach promowania i przedstawiania oferty oraz ich współczynników konwersji
  • uzyskanie dogłębnego zrozumienia potrzeb poszczególnych segmentów klientów na podstawie informacji o ich reakcji na różne oferty
  • wykorzystanie wiedzy w budowaniu bardziej efektywnych i lepiej stargetowanych ofert
 



« powrót