Interesuje Cię nasza oferta?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SI-Consulting Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), ul. Ślężna 118, zwana dalej „Spółką”, która przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu odpowiedzi na zadane za pomocą formularza zapytanie. Całkowita treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem:
Klauzula dotycząca bezpośredniego pozyskiwania danych osobowych (zgłoszenie/zapytanie).
Znajdują się tam szczegółowo opisane kategorie, cel, okres, przysługujące prawa oraz niezbędne dane kontaktowe, dotyczące przetwarzanych danych osobowych.
  • oferta serwis sap banner


SAP dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej

Rozwiązanie SAP dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej bazuje na doświadczeniach zdobytych w ciągu trzydziestu lat działalności SAP w branży przedsiębiorstw użyteczności publicznej. Przeznaczone jest dla firm o różnych zakresach działalności i różnej wielkości. Wykorzystują je przedsiębiorstwa dostarczające oraz sprzedające energię elektryczną, gaz, wodę, telewizję kablową, zapewniające ogrzewanie i wywóz śmieci - zarówno wielkie międzynarodowe koncerny jak i małe firmy miejskie. Umożliwia ono poprawę usług świadczonych klientom, zwiększenie bezpieczeństwa i wzrost rentowności. Efektywnie wspomaga działalność firm multienergetycznych.
 
SAP dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej jest zintegrowanym rozwiązaniem biznesowym dostosowanym do potrzeb ery Internetu. Optymalizuje procesy zarządzania przedsiębiorstwem, obsługę działań biznesowych, sprzedaż i marketing, zarządzanie pracą, zarządzanie danymi dotyczącymi energii, rozliczanie, fakturowanie, wymianę danych między firmami oraz zarządzanie relacjami z klientami.
 
 
Rozwiązanie SAP dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej zapewnia:
  • elastyczność - możliwość łatwej reakcji na zmiany w zasadach działania;
  • skalowalność - dostosowanie do zmieniającej się liczby użytkowników, ilości dokumentów
  • możliwość integracji z innymi systemami wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie, z aplikacjami partnerów gospodarczych i klientów
  • szybką dostępność informacji w odpowiednich miejscach organizacji. Wpływa to na wzrost satysfakcji wśród klientów, powoduje zwiększenie wydajności pracowników i efektywności partnerów.
 
Źródło: http://www.sap.com/poland/index.epx



« powrót