Interesuje Cię nasza oferta?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SI-Consulting Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-111), ul. Ślężna 118, zwana dalej „Spółką”, która przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu odpowiedzi na zadane za pomocą formularza zapytanie. Całkowita treść obowiązku informacyjnego znajduje się pod linkiem:
Klauzula dotycząca bezpośredniego pozyskiwania danych osobowych (zgłoszenie/zapytanie).
Znajdują się tam szczegółowo opisane kategorie, cel, okres, przysługujące prawa oraz niezbędne dane kontaktowe, dotyczące przetwarzanych danych osobowych.
  • oferta serwis sap banner


Raport faktur sprzedaży

Potrzebą każdej firmy zajmującej się sprzedażą jest analiza wystawionych faktur. W standardzie systemu SAP znajdują się raporty, które umożliwiają taką analizę. Problematyczne jednak jest wygenerowanie jednego raportu prezentującego kompletny pakiet informacji. Wychodząc naprzeciw takim wymaganiom, proponujemy implementację raportu, który grupuje wiele informacji w jednym miejscu i pozwala na szybki przegląd sytuacji.

Raport umożliwia:

  • wyszukiwanie dokumentów według wielu użytecznych kryteriów: Dział sprzedaży, Kanał dystrybucji, Dziedzina, Materiał, Grupa materiałowa, Partia, Rola partnera, Nr partnera, Data faktury (od do), Rodzaj faktury, Nr faktury, Nr zamówienia klienta, Przyczyna wystawiania korekt, Rodzaj warunku cenowego, Warunek płatności.
  • prezentację wyników w postaci następujących danych: Nr faktury, Kanał dystrybucji, Dziedzina, Nazwa odbiorcy faktury, Nazwa odbiorcy materiału, Data faktury, Rodzaj faktury, Wartość Netto, Wartość Brutto, Partia, Numer materiału, Nazwa materiału, Dziedzina materiału, Ilość, JM, Grupa materiałowa, Brand, SKU, Data płatności, Nr zamówienia, Powód korekty.

Rozwiązanie to, jako gotowe do użycia w wersji początkowej, jest również skalowalne do specyficznych wymagań, jakie mogą być adresowane w kierunku tego typu raportu.

Raport jest gotowym rozwiązaniem działającym od momentu pojawienia się pierwszych dokumentów faktur w systemie. Mechanizmy w nim zaimplementowane umożliwiają przeglądanie dokumentów operacyjnych i wyciągnięcie danych istotnych z punktu widzenia fakturowania.

Optymalnie dobrany zakres kryteriów wyboru, pozwala na szybkie wyselekcjonowanie tych dokumentów, które w danej chwili są istotne.

Raport umożliwia wyliczanie sumy i podsum dla pól numerycznych, a także grupowanie informacji jednorodnych w bloki, które użytkownik może następnie zapisać do formatu xls lub innego pliku wygodnego do dalszego przetwarzania.

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami:
tel. +48 71 780 91 11 | e-mail:




« powrót