Rozwój SAP CRM w NextiraOne

NextiraOne to wiodący europejski ekspert w zakresie usług komunikacyjnych,  który obsługuje ponad 60.000 klientów,  prowadząc  sprzedaż bezpośrednią oraz oferując usługi wsparcia w 17 krajach Europy. Konsultanci SAP CRM z SI-Consulting odpowiadają za  rozwój obecnych procesów biznesowych,  optymalizację obecnych funkcjonalności SAP CRM i przygotowanie systemu do roll-outu na kolejne kraje Europy. Obecnie SAP CRM wykorzystywany jest w dwóch krajach: Francji i Niemczech.

Zakres projektu skupiającego specjalistów SAP z Polski, Francji i Niemiec obejmuje m.in.: zarządzanie procesami sprzedażowymi i wdrożeniowymi, planowanie, optymalizację i raportowanie pracy pracowników w ramach sprzedaży i serwisu oraz rejestrowanie zgłoszeń klienta w Centrum Obsługi Klienta. Uruchamiane są także procesy związane z obsługą zgłoszeń przez pracowników wraz z ich automatycznym monitorowaniem w ustalonym w ramach kontraktu SLA zakresie.