Miej serce i patrz w serce - Paweł Rytelewski i Przyjaciele na wydarzeniu "Odważ się pomagać"

Dzisiaj kilka słów od naszego Wiceprezesa Pawła Rytelewskiego:

„Miej serce i patrz w serce” … czy słyszeliście o Kampanii Złotej Wstążki?

Nie mogłem przejść obok! Zaangażowałem się mocno i chętnie podzielę się krótkim info nt. tej bardzo cennej inicjatywy na rzecz dzieci chorych na raka!

Wrzesień jest międzynarodowym miesiącem świadomości chorób nowotworowych u dzieci - symbolizuje go właśnie Złota Wstążka (kolorem nawiązująca do najcenniejszego kruszcu reprezentującego najwyższą wartość, czyli zdrowie i życie dzieci). Tegoroczna kampania podejmuje temat wsparcia psychospołecznego rodziny w chorobie nowotworowej dziecka w kontekście wyzwań i trudności, z którymi mierzą się na poziomie mentalnym, emocjonalnym, społecznym, finansowym.

I właśnie w ramach Złotej Wstążki zacząłem pomagać i ja, i Wy również możecie to zrobić, i to w bardzo prosty sposób … dokończcie razem ze mną ostatnie (najważniejsze!) wyzwanie w ramach eventu sportowo-fundraisingowego. 24 września na Służewcu w Warszawie wraz z CEO z różnych firm podjęliśmy się wielu wyzwań podczas wydarzenia "Odważ się pomagać" (zerknijcie tylko na fotorelację na www.si-consulting.pl). Chociaż dałem sobie radę ze zdecydowaną większością wyzwań (nawet kąpiel w wannie z lodem ufff :-)), to jeszcze nie koniec - teraz wszystko jest w Waszych rękach … Rywalizacja dotyczy nie tylko wykonanych już zadań, ale i zbiórki pieniędzy na rzecz chorych na nowotwór dzieci i w tym właśnie liczę na Wasze wsparcie - razem możemy uczynić naprawdę wiele dobrego! Aby zasilić utworzoną w tym celu przeze mnie skarbonkę, wystarczy do 30.09 (do północy) dokonać wpłaty pod linkiem -> https://naratunek.org/zbiorki/53648/

Dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w tegoroczną Kampanię Złotej Wstążki - wierzę, że damy radę uzbierać jak największą kwotę! A na przyszły rok zachęcam jak największą liczbę CEO do wystartowania w tym jakże szczytnym celu!