Hosting aplikacji SAP

SI-Consulting świadczy usługi w zakresie budowania, wdrażania, utrzymania i rozwoju rozwiązań informatycznych dla biznesu. Pod indywidualne procesy biznesowe Klienta dopasowujemy scenariusze budowy zasobów informatycznych, które są podstawą do dalszych prac wdrożeniowych. Oferujemy rozwiązania w modelu tradycyjnym oparte o nasze struktury serwerowe i sieciowe lub zasoby Klienta, usługi w modelu cloudowym, a także rozwiązania hybrydowe.

Dla stabilnego rozwoju biznesu i jego większej wydajności operacyjnej warto postawić na outsourcing funkcji IT. Klient może koncentrować się na najważniejszych czynnościach biznesowych i realizacji celów strategicznych, oddając część zadań doświadczonemu dostawcy na zewnątrz. Zastosowane przez integratora nowoczesne rozwiązania wspierają Klienta w optymalnym procesowaniu działań operacyjnych, handlowych, finansowo-księgowych, logistycznych czy administracyjnych. Firma dodatkowo, opierając swoją działalność na inteligentnych rozwiązaniach, zyskuje wizerunek nowoczesnej i rozwojowej.

Outsourcing w naszym wydaniu to:

  • dążenie do obsługi informatycznej przedsiębiorstw na najwyższym poziomie,
  • wsparcie klienta nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi i koncentracja na wzmocnieniu jego celów biznesowych,
  • optymalizacja zasobów IT ściśle dopasowana do procesów biznesowych Klienta,
  • dostęp do specjalistycznej wiedzy i doradztwo procesowe.

Podstawowe obszary outsourcingu usług informatycznych:

  • Outsourcing środowisk nieprodukcyjnych SAP i Microsoft w chmurze prywatnej
  • Usługi z obszaru SAP BASIS z wykorzystaniem SAP Solution Managera
  • Migracja do SAP HANA
  • Bezpieczeństwo i administracja urządzeniami mobilnymi
  • Zarządzanie tożsamością i uprawnieniami w systemie SAP
  • Tworzenie oprogramowania
  • Rozwiązania pracy grupowej Microsoft (Active Directory, Lync, Exchange, Project, Share Point, Office 365)
  • Help Desk IT
  • Wdrożenia infrastruktury IT (serwery, macierze, wirtualizacja, komputery)

Co możesz zyskać dzięki ofercie ITO SI-Consulting?

  • Obniżenie kosztów funkcjonowania firmy.
  • Ograniczenie nakładów inwestycyjnych na zasoby IT.
  • Wzrost wydajności funkcji IT.
  • Bezpieczeństwo funkcjonowania systemów IT.
  • Oszczędność czasu poprzez zlecenie powtarzalnych funkcji na zewnątrz.
  • Stałe wsparcie specjalistów i ich dyspozycyjność.
  • Stały dostęp do nowoczesnych rozwiązań.
  • Ograniczanie ryzyka i przeniesienie odpowiedzialności na dostawcę usług.
  • Ujednolicenie struktury IT w firmie.
  • Przejrzystość współpracy na podstawie umowy SLA.