SI-Consulting świadczy usługi w zakresie budowania, wdrażania, utrzymania i rozwoju rozwiązań informatycznych dla biznesu. Pod indywidualne procesy biznesowe Klienta dopasowujemy scenariusze budowy zasobów informatycznych, które są podstawą do dalszych prac wdrożeniowych. Oferujemy rozwiązania w modelu tradycyjnym oparte o nasze struktury serwerowe i sieciowe lub zasoby Klienta, usługi w modelu cloudowym, a także rozwiązania hybrydowe.
Dla stabilnego rozwoju biznesu i jego większej wydajności operacyjnej warto postawić na outsourcing funkcji IT. Klient może koncentrować się na najważniejszych czynnościach biznesowych i realizacji celów strategicznych, oddając część zadań doświadczonemu dostawcy na zewnątrz. Zastosowane przez integratora nowoczesne rozwiązania wspierają Klienta w optymalnym procesowaniu działań operacyjnych, handlowych, finansowo-księgowych, logistycznych czy administracyjnych. Firma dodatkowo, opierając swoją działalność na inteligentnych rozwiązaniach, zyskuje wizerunek nowoczesnej i rozwojowej.
Outsourcing w naszym wydaniu to:
- dążenie do obsługi informatycznej przedsiębiorstw na najwyższym poziomie,
- wsparcie klienta nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi i koncentracja na wzmocnieniu jego celów biznesowych,
- optymalizacja zasobów IT ściśle dopasowana do procesów biznesowych Klienta,
- dostęp do specjalistycznej wiedzy i doradztwo procesowe.
Podstawowe obszary outsourcingu usług informatycznych:
- Outsourcing środowisk nieprodukcyjnych SAP i Microsoft w chmurze prywatnej
- Usługi z obszaru SAP BASIS z wykorzystaniem SAP Solution Managera
- Migracja do SAP HANA
- Bezpieczeństwo i administracja urządzeniami mobilnymi
- Zarządzanie tożsamością i uprawnieniami w systemie SAP
- Tworzenie oprogramowania
- Rozwiązania pracy grupowej Microsoft (Active Directory, Lync, Exchange, Project, Share Point, Office 365)
- Help Desk IT
- Wdrożenia infrastruktury IT (serwery, macierze, wirtualizacja, komputery)
Co możesz zyskać dzięki ofercie ITO SI-Consulting?
- Obniżenie kosztów funkcjonowania firmy.
- Ograniczenie nakładów inwestycyjnych na zasoby IT.
- Wzrost wydajności funkcji IT.
- Bezpieczeństwo funkcjonowania systemów IT.
- Oszczędność czasu poprzez zlecenie powtarzalnych funkcji na zewnątrz.
- Stałe wsparcie specjalistów i ich dyspozycyjność.
- Stały dostęp do nowoczesnych rozwiązań.
- Ograniczanie ryzyka i przeniesienie odpowiedzialności na dostawcę usług.
- Ujednolicenie struktury IT w firmie.
- Przejrzystość współpracy na podstawie umowy SLA.