Aktywnie wspieramy użytkowników firmowych zasobów w codziennych problemach ze sprzętem informatycznym, w sprawnej komunikacji między użytkownikami sieci oraz nadzorujemy utrzymanie wypracowanych standardów IT. Na bieżąco prowadzimy obsługę procesów zarządzania incydentami, problemami, konfiguracją, dostępnością i jakością usług IT w taki sposób, aby jednocześnie minimalizować zgłoszenia o usterkach i awariach oraz utrzymać bezpieczeństwo w obszarze BackOffice IT, który jest najbardziej podatnym obszarem na niepożądane wycieki informacji.
Realizujemy usługę wsparcia użytkowników w firmie klienta, poprzez infolinię jesteśmy w stanie centralnie przyjmować i obsługiwać zgłoszenia serwisowe w sposób zdalny oraz na miejscu w siedzibie klienta.
Korzyści , jakie zapewnia Helpdesk SI-Consulting:
- sprawne wsparcie dla użytkowników komputerów i aplikacji (zdalnie lub w miejscu pracy),
- reakcja na zgłoszenia usterek i naprawa zgodnie z wymaganiami klienta,
- obsługa zgłoszeń serwisowych bezpośrednio od użytkowników przez pojedynczy punkt kontaktu (mail, telefon),
- możliwość szybkiej pomocy niezależnie od lokalizacji,
- zastępcze stoki komputerów, urządzeń mobilnych i urządzeń peryferyjnych,
- zdolność do obsługi kilku tysięcy zgłoszeń serwisowych w miesiącu,
- optymalizacja kosztów utrzymania i standaryzacja obszaru IT BackOffice wraz z procesem,
- cykliczne i bieżące raportowanie usługi,
- dostawy sprzętu IT w różnych modelach finansowania,
- utrzymanie zawsze aktualnego środowiska aplikacyjnego i sprzętowego,
- nadzór nad bezpieczeństwem obszaru użytkowników.